close

神 今天跟我說了 “No Need to Change”

所以 我決定了 我不改變了
不再去想怎麼做才是對的

所以 有多少愛 就給多少愛吧
想怎麼付出就怎麼付出吧
不再害怕受傷 不再懷疑自己做的對不對
just be myself 做自己

只要走在神的心意裡
He will make it right for me

今天牧師幫我禱告時 說了 “you have been faithful all these years”
我真的嚇到了 雖然不太懂是指什麼事 但 我不想去想 不想帶著懷疑的心

大姊幫我禱告時 說”God’s kingdom can’t have without you”
我再次shock到了 但 沒有懷疑 就信心的領受

God will show it to me :) I know for sure!

我就接受了 :)

as Pastor Steve said…God have created me in HIS image. He created me with EVERYTHING to fulfill the purpose. I do not need to add anything to myself because I have HIM.

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛莉絲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()