close

要很認真很認真的存錢

好想趕快的存筆錢

好為了可以無憂無慮的辭掉工作 去做神的工

想到這 就會想到那些當牧者的 當初是有多大的勇氣放下這屬世的一切 去服事祂

不過 我想 只要是神的呼招 沒有難成的事

Ever since I know my calling I want to do it right away but I know there is a timing for everything.

and it is not the time yet but I start to feel the urge to get ready.

It is exciting to even just think what God has placed in front of me and I am sure it is bigger/greater than what I can imagine right now.

Father, You know my heart so please help me to get ready for it.

 

:: 今日午餐小插曲 ::

同事們看到我老爸給我今天帶的便當 每個人都哇哇叫的
就只是為了我盒裡的走地雞 我說這有什麼好驚訝好羨慕的ㄚ
原來 這些媽媽人妻們是在哇 我老爸也太奢侈的用走地雞煮咖哩的
她們說真的浪費阿 哈哈哈哈
我說 我在家沒吃過普通的雞 一直都是吃這種的ㄚ
她們就說 我老爸也太好太捨得花了吧
所以 我再次的感謝我有那麼愛我們的老爸
雖然很不爭氣的有個不中用的身體 老是過敏的 什麼都不太能吃 又愛挑嘴
老爸為了服侍我們家5個女人 真是超級辛苦的
老爸 謝謝你 我愛你!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛莉絲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()